20 Temmuz 2011

BAĞIRGANLI

Selam herkese


Bu sefer yakın bir yerdeyim.Herkes İzmit Kandıra ilçesini bilir.Buradan 17 km sonra Bağırganlı köyüne ulaştım.Köy çok bilindik kalabalık bir yer değil.Tabi kıyasladığım yerler kefken-kerpe-ağva ve şile ye göre...
Denizi çok güzel en azından şile gibi dalgalı değil.Kumsal ince kumdan oluşuyor.
Muhtarlığın işlettiği bir camping i var.




Ben temmuz 2011 de gittim henüz ilk senesi olduğu için çok eksiklikleri var.En azından kendileri söylüyor.Camping işletmek için tecrübe ve deneyim lazım diyorlar.Bu seneyi test senesi olarak değerlendirip seneye tam olarak camping yapacaklarmış.Genede çok temiz wc -duş ve soyunma kabinleri mevcut.Elektrik alabiliyorsunuz.Etrafı açık bir alanda ama hiçbir güvenlik problemi yaşamamışlar burada.Denize mesafesi tahmini 50 metre civarında ,en önemlisi sakinliği.
Köyde her türlü ihtiyacınızı kolaylıkla sağlayabilirsiniz.Yürüme mesafesinde 3 tane bakkal ve büfe mevcut.Temmuz 2011 de kamp için 15 tl gecelik ücret ödedim.
Bağırganlıdan çıkıp kandıra ya giderken yolda çok güzel kayalıklar mevcut.Yürüyerek buradan da denize giriliyor.












Yol inanılmaz yeşil orman içinden devam ediyor.




Yol üzerinde ufak bir plaj daha mevcut.




Burada herhangi bir yerleşim veya kamp imkanı yok ama çadır kuranlara rastladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder